“It does not do to dwell on dreams and forget to live.” J.K. Rowling

sherlanpw:

duchessofdeviance:

thedisneykiid:

ratchetmessreturns:

Edible Arrangements 2.0

the only edible arrangement I’ll accept

lmao

ohgawd… lol…

sherlanpw:

duchessofdeviance:

thedisneykiid:

ratchetmessreturns:

Edible Arrangements 2.0

the only edible arrangement I’ll accept

lmao

ohgawd… lol…

(via blackgirlsrpretty2)

— 1 week ago with 1952 notes
Dashbort

beyoncekingdom:

alesusknowles:

alesusknowles:

Dashbort, dashbort

Scrollin down that dash

Scrollin, Scrollin down that dash

image

Rebloggin all this, com-commentin on this

Likin’ all this, postin all this,

Post-postin’ all-o-this good good

I woke up and checked my notes saying how the hell did this shit happen, oh baby? Tumblin’ in Love.

Scrollin’ all night. REBLOOOOOOG. REBLOOOOOG!

Scrollin’ all night, REBLOOOOOG. REBLOOO-O-O-O-G!

(via fuckyesbeyonce)

— 3 weeks ago with 25275 notes

scrollin all this good good

scrollin all this good good

(Source: infallibleworld, via dynastylnoire)

— 3 weeks ago with 75798 notes
theuppitynegras:

vectros:

zexualalien:

officialmcdonaldsblog:

staay-seeaa:

DID THEY JUST…

get that filth out of our box

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA

theuppitynegras:

vectros:

zexualalien:

officialmcdonaldsblog:

staay-seeaa:

DID THEY JUST…

get that filth out of our box

WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA

image

— 3 weeks ago with 112672 notes

crazy-4-breezy:

theandromedastrain000:

chadleymacguff:

someone bout to get unfriended

Her face tho

you think you know a bitch

Look at the two in the top right though. She’s like “Girl, if you don’t put that hand down.”

(Source: dramaisthenewblack, via theuppitynegras)

— 3 weeks ago with 174637 notes

crazy-4-breezy:

theandromedastrain000:

chadleymacguff:

someone bout to get unfriended

Her face tho

you think you know a bitch

(Source: dramaisthenewblack, via theuppitynegras)

— 3 weeks ago with 174637 notes
shesacherry:

like brother, like sister. 

shesacherry:

like brother, like sister. 

(via mochafleur)

— 3 weeks ago with 1945 notes

mikefalzone:

akio:

I have to say that the single most important lesson I learned in 25 years talking every single day to people was that there is a common denominator in our human experience. Most of us, I tell ya, we don’t want to be divided. What we want—the common denominator that I found in every single interview—is that we want to be validated. We want to be understood.

I’ve done over 35,000 interviews in my career, and as soon as that camera shuts off everyone always turns to me and inevitably in their own way ask this question: “was that ok?”

I heard it from President Bush. I heard it from President Obama. I’ve heard it from heroes and from housewives. I’ve heard it from victims and perpetrators of crime. I even heard it from BE-YON-CÉ in all of her Beyoncé-ness. She finishes performing, hands me the microphone, and says “was that ok?” [x]

Super interesting and cool to think about.

(via beyandjaycarter)

— 3 weeks ago with 87500 notes

soravagemecrazy:

This is the most important body posture int he whole goddamn world

It’s like hello bitches how yall doin’

It’s like I am good at my shit and I know it

It’s like I am about to blow all your minds just watch me

It’s like I am powerful as a brand and as a business woman and as a lady

It’s like You guys not gonna stop screaming and fainting huh?

It’s like shut up now I need to get this concert over with

It’s like I am a bad bitch. I am a queen. I am Beyonce Carter.

It’s like Alriight are ya” ready? “GIMME SOMETHING!” *beat drops*

(Source: beycreative, via thebeyhive)

— 3 weeks ago with 7283 notes

hashtag-metis-swag:

freckles-and-feathers-forever:

my-fandom-life:

dismantlerepaired:

whereismystrawberrytart:

hikingnerd:

timelordpillbug:

follovved:

amerlcanapparel:

when she says she doesn’t send nudes

image

when guys objectify women and expect them to send nudesimage

when someone asks you about your nuclear plans for russia

image

When Russia sends you nudes

image

image

image

image

What just happened

This post became perfect. That’s what.

(via the-absolute-funniest-posts)

— 3 weeks ago with 826164 notes